Licențe și autorizări EE si SACET

 

Activitatea de acordare/modificare/suspundare/retragere a licenţelor şi autorizaţiilor în sectorul energiei electrice se desfăşoară conform  Regulamentului pentru acordarea licenţelor si autorizaţiilor în sectorul energiei electrice, aprobat prin Ordinul ANRE nr. 12/2015, cu modificările şi completările ulterioare.

Activitatea de acordare/modificare/suspundare/retragere a licenţelor pentru activităţile specifice serviciului de alimentare centralizată cu energie termică (SACET) se desfaşoară conform Regulamentului pentru acordarea licenţelor în domeniul serviciului de alimentare centralizată cu energie termică, aprobat prin Ordinul ANRE nr. 28/2017.

NOTE. 

1. Tarifele aplicabile activităţii de acordare/modificare  a licenţelor si autorizaţiilor, precum şi contribuţiile băneşti pe care titularii de licenţe au obligaţia de a le achita anual, sunt reglementate prin ordin al preşedintelui ANRE.

2. La înregistrarea unei cereri privind acordarea sau modificarea unei autorizatii/licenţe, solicitantul trebuie să facă dovada că a achitat, în avans, tariful de analiză.

3. Dupa aprobarea acordarii/modificarii/suspendarii/retragerii licenţei sau autorizaţiei, documentele în original pot fi ridicate de la ANRE după caz, de către:

-  reprezentantul legal al societăţii ;

-  un angajat al societăţii, având o împuternicire semnată de reprezentantul legal al societăţii;

-  o altă persoană, având o împuternicire legalizată notarial;

-  un avocat care reprezintă societatea, având o împuternicire avocaţială.”